Lokale bestuursverkiezingen N-VA

Op 6 maart 2013

Mark Van Esbroeck, die reeds 3 termijnen als voorzitter actief was gaf de fakkel door aan Jan De Haes. Mark heeft het ledenaantal fors zien groeien. Hij heeft een grote verdienste aan het bereikte resultaat in Heist-op-den-Berg en werd dan ook bedankt met lekkere zuidafrikaanse wijn.

Mark blijft wel actief in het bestuur.

Frank Jorissen volgt zichzelf op als ondervoorzitter.

Verder werden nog aangeduid vanuit de nieuwe groep bestuursleden:

Secretaris: Christophe Tack
Penningmeester:  Willy Anthonis
Ledenverantwoordelijke: Mark Van Esbroeck
Communicatieverantwoordelijke: Katleen Vantyghem
Organisatieverantwoordelijke:  Patrick Geysels
Webbeheerder: Patrick Geysels

Jan De Haes: "Door de enorme groei van N-VA zal werk gemaakt worden van een goed georganiseerde en consequente aanpak vanuit de oppositie. Ook in Heist zal het Rechten en Plichten verhaal nagestreefd worden. Als lokale afdeling zullen we enerzijds focussen op de gemeentelijke kwesties zoals bvb. mobiliteit, tewerkstelling en vrije tijd, maar ook op een duurzaam sociaal beleid. Anderzijds is een sterke partij organisatie nodig om mee de bakens uit te zetten voor de Vlaamse, federale en Europese verkiezingen van mei 2014."

Dit nieuw bestuur werd verkozen voor een termijn van 3 jaar en plant om N-VA nog sterker te maken in Heist-op-den-Berg.