N-VA Heist-op-den-Berg paraat op drie verkiezingslijsten

Op 5 maart 2014

Afdelingsvoorzitter Jan De Haes staat op de 7de plaats van de federale Kamerlijst : "met 3 kandidaten zullen we een nooit eerder gezien resultaat neerzetten. Vlaanderen heeft nood aan meer en ernstige jobs. Als ondernemer en werkgever, zal ik op federaal vlak meewerken aan een ander sociaaleconomisch beleid dat werk en welvaart brengt.”

"Om gehoor te krijgen voor de noden van onze gemeente is ook een link met de Vlaamse regering nodig," vindt Katleen Vantyghem (25ste plaats Vlaamse lijst). “Als gezondheidswerker wil ik dat een welvarend Vlaanderen voor iedereen welzijn garandeert. Daardoor zal al wie het echt nodig heeft kunnen rekenen op nog meer ondersteuning.”

Tenslotte werd ook ex-rode duivel Jan Moons door de partijtop als sterke aanwinst gezien. Jan heeft de 6de plaats op de Europese lijst.

“Europa bepaalt mee ons dagelijks leven. Dat werd sterk in de verf gezet op de succesvolle gespreksavond met Johan Van Overtveldt. De Europese lijsttrekker onderhield er ruim 120 kritische toehoorders. Met de nodige dosis Eurorealisme wil ik Europa begrijpelijker maken en dichter bij de burger brengen.”

De 3 kandidaten zijn overtuigd dat de sterke prestaties van N-VA Heist-op-den-Berg tijdens en na de gemeenteraadsverkiezingen niet onopgemerkt zijn gebleven.  Inderdaad, vanuit de oppositie laat de N-VA geregeld van zich horen en weegt ze mee op het beleid. Met als resultaat een vertegenwoordiging van Heist op 3 fronten.