Voorzitter Horeca Vlaanderen trekt provincieraadslijst N-VA

Op 20 april 2012

De Haes: “Ik kom uit een politieke familie. Mijn vader is bijna een kwarteeuw OCMW-voorzitter geweest, mijn broer negen jaar schepen. Zelf ben ik al van jongs af aan op de barricaden gaan staan om vastgeroeste structuren los te wrikken.”

Oplossing

Na 18 jaar werkzaam in het middenveld heeft De Haes vastgesteld dat federaal Belgie volledig is vastgelopen.

De Haes: “De horeca is hiervan een mooi voorbeeld. We zijn een sector met problemen, maar we willen onszelf wel uit de problemen helpen. In plaats van ons hierin te steunen is het enige wat de federale regering doet strak vasthouden aan een wurgbeleid dat zal eindigen in veel minder horeca, veel minder gezellig Vlaanderen en ook in minder tewerkstelling.”

De huidige federale structuren zijn dan ook een obstakel voor ontwikkeling en groei. Voor De Haes kan alleen de N-VA hier een oplossing bieden.

“Met de partij willen we deze monopolie van een minderheid, die de handrem aantrekt, doorbreken. Dat kan alleen door in heel Vlaanderen N-VA definitief te verankeren, als partij die voor nieuwe dynamiek kan zorgen, en die kiest voor de kracht van verandering,” besluit De Haes.

Volledige lijst

Kamerleden Jan Jambon en Jan Van Esbroeck, die De Haes presenteerden op de persconferentie, zijn tevreden dat de De Haes de provincieraadslijst trekt. “Met De Haes toont de N-VA aan dat meer en meer ondernemers het programma van de partij onderschrijven en meer nog, zich zelfs willen inzetten om het mee te verwezenlijken.”
Jan De Haes en Jan Jambon

De rest van de provincieraadslijst district Lier vindt u hieronder.

Christ'l Cottenie, Eddy Gorris, Jan De Haes, Jan Jambon, Jan Van Esbroeck

Lijst provincieraadsverkiezingen